Na toto spojení si Praha musí počkat. I když je v Čechách velká vietnamská komunita, která by takové spojení uvítala, zatím se o této lince stále jen jedná. Vietnam Airlines má nyní spoj do Mnichova, Londýna, Paříže a Frankfurtu a chce expandovat do Itálie a Skandinávie. Do Prahy by mohla létat společnost VietJet Air, ale ta prozatím nemá dostatek letadel. V roce 2026 by měla dostat objednané A330neo. Pak bychom mohli doufat, že Prahu zařadí mezi své cílové destinace. Na druhou stranu je třeba vždy zvážit, jaký potenciál skýtají cestující z České republiky a zda by taková linka byla rentabilní. Avšak dokážu si představit, že dvakrát týdně by linka mohla být pro leteckou společnost přínosem. Záleželo by také, jestli by byla letecká společnost schopná stáhnout cestující i z vzdálenějšího okolí Prahy. Mám tím namysli nejenom přípoje z okolních letišť, ale především jde o cestující, kteří jsou schopni dojet na letiště autem či hromadnou dopravou a bylo to pro ně stále příjemné cestování s málo přestupy a nebo pohodová cesta po dálnici s nízkými náklady na dopravu. Bohužel obojí je poměrně komplikované, jelikož letiště stále nemá normální spojení pro cestující. A je jedno, jestli se bavíme o dálničním přivaděči, který je věčně neprůjezdný, nebo hromadná doprava, která je stále jen na papíře. Místo toho se vymýšlí složité nesmysly, ve formě několika přestupů a přesedání v podobě trolejbusů, které totálně zablokují dopravu, jelikož nejsou schopný se ani pořádně vytočit na nově zbudovaném terminálu Veleslavín. No jestli si tohle někdo prohlédne, někdo, kdo je zcestovalý a ví, jak funguje pohodlný přístup na letiště, tak se obávám, že asi přímá spojení do světových metropolí nikdy mít nebudeme.