Letecká společnost KLM začala spolupracovat se společností provozující aplikaci do mobilnich telefonu WhatsApp.
Od teď mohou zákazníci KLM jako první na světě přijímat dokumenty ke svému letu přes tuto aplikaci a také dále komunikovat s aerolinkami kdykoliv 24 hodin denně a 7 dní v týdnu.
WhatsApp a aerolinky KLM Royal Dutch Airlines zahájily unikátní test nové služby v aplikaci WhatsApp. KLM nyní nabízí svým zákazníkům po celém světě potvrzení rezervace, oznámení o check-inu, obdržení letenky, aktualizaci stavu letu a kladení otázek v 10 různých jazycích prostřednictvím oficiální aplikace WhatsApp Business.
KLM nabízí letové informace svým zákazníkům prostřednictvím ověřeného obchodního účtu WhatsApp. Ten usnadňuje přístup k informacím, které se díky této službě nachází na jednom místě. Informace jsou dostupné jak z letiště nebo z domu, tak i pokud jste právě na cestě. Mimo jiné mohou zákazníci prostřednictvím služby WhatsApp přímo kontaktovat agenty sociálních médií společnosti KLM, a to prakticky kdykoliv. Služba je k dispozici zákazníkům, kteří si rezervují letenky nebo se přihlásí přes KLM.com a zvolí volbu pro příjem informací přes WhatsApp.
Zprávy jsou zabezpečené tak, aby je mohli číst pouze zákazníci a KLM. Nikdo jiný, ani WhatsApp k nim nemá přístup. Zákazníci mohou snadno rozpoznat ověřené firmy pomocí oficiální aplikace WhatsApp Business.