KLM jako první letecká společnost zahájila spolupráci s WhatsApp

Letecká společnost KLM začala spolupracovat se společností provozující aplikaci do mobilnich telefonu WhatsApp.

Od teď mohou zákazníci KLM jako první na světě přijímat dokumenty ke svému letu přes tuto aplikaci a také dále komunikovat s aerolinkami kdykoliv 24 hodin denně a 7 dní v týdnu.

WhatsApp a aerolinky KLM Royal Dutch Airlines zahájily unikátní test nové služby v aplikaci WhatsApp. KLM nyní nabízí svým zákazníkům po celém světě potvrzení rezervace, oznámení o check-inu, obdržení letenky, aktualizaci stavu letu a kladení otázek v 10 různých jazycích prostřednictvím oficiální aplikace WhatsApp Business.

KLM nabízí letové informace svým zákazníkům prostřednictvím ověřeného obchodního účtu WhatsApp. Ten usnadňuje přístup k informacím, které se díky této službě nachází na jednom místě. Informace jsou dostupné jak z letiště nebo z domu, tak i pokud jste právě na cestě. Mimo jiné mohou zákazníci prostřednictvím služby WhatsApp přímo kontaktovat agenty sociálních médií společnosti KLM, a to prakticky kdykoliv. Služba je k dispozici zákazníkům, kteří si rezervují letenky nebo se přihlásí přes KLM.com a zvolí volbu pro příjem informací přes WhatsApp.

Zprávy jsou zabezpečené tak, aby je mohli číst pouze zákazníci a KLM. Nikdo jiný, ani WhatsApp k nim nemá přístup. Zákazníci mohou snadno rozpoznat ověřené firmy pomocí oficiální aplikace WhatsApp Business.